I think that the most beautiful people are the ones who went through the thoughest situations in life but still somehow manage to keep a smile on their face, especially if they have a bright personality to go along with that smile.

God morgon sunshines
Sitter just nu i myskläder och skall snart slänga på mig lite kläder och smink för att vandra ner och hämta ut lite kläder jag köpt, sedan tar jag bussen till jobbet och jobbar till stängning. Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske till min gos, kanske hälsa på en saknad vän, kanske mys kväll med mamma. Vem vet, vem vet vart jag hamnar ikväll!
Tackar för mig just nu så kanske det kommer upp ett inlägg ikväll, tjooflöööjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0