I'm back in my bad days again

hade den jobbigaste dagen på länge igår men bland den galnaste på länge också.. haha gud.
bakade kladdkaka, tappade halva i ugnen, skulle koka potatisgratäng men misslyckades med det och åkte och köpte pizza istället. så värt. fick umgåtts med bäste vännen som var ett redigt tag sedan, alltså behövligt
idag är det blandade känslor och jag vet helt ärligt inte alls vad jag känner och hur jag mår. känner mig helt tom.
för mig var igår den mest jobbigaste känslodagen på länge och idag är jag hemma. behöver lite tid med mig själv och sedan åker jag hem till mamma. får se hur länge jag stannar hemma då det är det jag behöver just nu
"Happiness is a choice. Yeah, things in life make it difficult, but at the end of the day you control your own happiness." - think about it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0