Society is ugly, you're being judged for every single thing you do.

idag är jag arg, ledsen, sur, besviken och hela köret på mänskligheten, utifrån och in. är besviken på några i min omgivning som jag varken vet om jag vill ha kvar hos mig längre, fastän det drar i mig att dom skall få stanna. fastän dom bara ger mig negativa känslor och gör så jag bara mår allmänt piss så säger det väl allt att jag inte borde ha med dom i min omgivning?
tänkte precis beställa ett par så in åt .. snygga skor som precis blev SLUTSÅLDA då jag skulle klicka på "beställ" blev så jävla arg och nu är jag argare än någonsin.
vill ut på roligheter ikväll och får se vad kvällen har att erbjuda, annars blir det mys med mamma och sis då jag jobbar i helgen. får se får se.
tänkte bara skriva detta onödiga inlägg, klaga lite och hoppas att ni får en bättre fredagskväll än mig!
"Hold on what makes you happy. Don't just give it up when times get though. Because happiness isn't something that comes easy, so don't screw it up while you have it."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0