Sometimes, the girl that has always been there for everyone else needs someone to be there for her.

Jag gillar att vara själv, men jag hatar känslan av att känna sig ensam. När jag är själv, har jag tid för mig själv. Jag hinner äntligen komma ikapp med mina tankar. Jag tänker ännu mer och allt är helt plötsligt så mycket klarare. Ingenting stör mig och allt känns bra för en gångs skull. Men när man känner sig ensam, känns det som om ingen är där för dig. Det känns som om ingen förstår dig eller vill lyssna. Det känns som om du skriker i ett trång rum, och ändå är det inte en enda person som hör dig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jag färgar själv, men jag är frisör så jag använder "frisörfärger" :)

tack ska du ha!

2012-02-06 @ 22:18:16
URL: http://jlundegardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0