Never mistake my silence for weakness. No one plans a murder out loud.

Sitter just nu i soffan nybadad och fräsch hemma i Uddevalla. Har jobbat hela helgen, fick skjutts av M till Uddevalla på lördagen, mötte upp mina fina vänner, Louise och Hanna på kampen och vandrade sedan till Willys för att handla lite gotta. Blev kladdkaka, fruktsallad, plopp och ja, en hel del. Blev upphämtad av A & M för att sedan åka vidare till jobbet, again. Jobbade som ett jävla as, från 12 - 21.30 och åkte sedan med dom hem till Uddevalla igen. Kom hem till en städa och fin lägenhet, tack för att ni städaden mina rara! ♥
Hoppade i badet med massa bubblor och nu sitter jag som sagt här i soffan, funderar på att sätta på en bra film och sedan somna av att jag knappt kan hålla uppe mina ögon. 
Imorgon skall jag gå upp NIO bara för att jag skall vara hos läkarn och kolla på min tumme, mina ända två dagar jag kommer vara ledig på så är det ingen sovmorgon?!?!?! döö, plezzz.
Kan även meddela att jag inte kommer vara så aktiv här denna veckan, då jag jobbar onsdag-söndag och jag inte kommer att ha något annat liv än att jobba. hoppas som fan att min lön är fet som faaan när den kommer, annars :@
Kan skriva om allt möjligt just nu, kan meddela att jag är trött som fan och skulle behöva någon frivillig som vill massera mig efter denna helgen. Känner även att jag borde lägga av att skriva nu då detta kommer vara det mest onödiga inlägg du läst. Men hoppas erat lov har börjat bra och kommer försätta bra för det är ni värda!!!! Mitt har faktiskt varit bra, haft kul på jobbet (även om det vart jobbigt, alltså stressigt som fan) och myst med mina favoriter (Hanna och Lou, alltså om ni inte fatta det).
Jag tackar för detta inlägg och för den som har läst det tackar jag och bugar för, för att ni orkade.
Sov så gott, kärlek, love, kyss, kram, puss, lev livet, kör hårt, var dig själv, du är bäst (fast jag är bättre), tack och hej.
Kärlek Hannah med H


Aa verkligen, sprang runt naken i lägenheten med och hoodlade lite, mest för att jag kunde. Min lilla poodle du är så hoodleiciouse
Never mistake my silence for weakness. No one plans a murder out loud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0