Alla tycker att du skall vara glad bara för att du är ung. Men de ser inte de krig vi kämpar varje dag.

Helt död efter att ha jobbat i exakt åtta och en halvtimma, fick jobba över en timma, egentligen mot min vilja men vad gör man inte för lite extra cash i kirran???? Håller även på att söka nytt jobb och hur går det? åt helvete rent ut sagt, fick även förfrågan om jag vill jobba varje helg i februari?!?!!? är dom helt hjärntvättade eller? tror dom inte att jag har ett liv eller?!??!?! :@@ eh, jo det har jag faktiskt........
nå väl, nu skall jag mysa vidare med min syster och invänta mamma som jag inte träffat på en hel vecka, saknar henne!!!!!
Du vet, bara för att du är vacker betyder det inte att du kan behandla människor som om dom inte har någon mening. tänk på den du!!!! MHM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0