The worst is to be sitting right beside, knowing things will never be the same

Kan inte fatta någon faktiskt fortfarande besöker denna bloggen, men tydligen. Just nu jobbar jag som aset, inne på min fjärde dag imorgon och sedan har jag bara fem kvar. Efter det är jag ledig i fem dagar och då skall jag besöka fina Göteborg och mysiga Smögen. Än så länge har jag gått i cm höga klackar, beställt ett par nya, vaknat upp bredvid min fina, vart ute på sena kvällar, umgåtts med fina personer, rökt för många ciggaretter, druckit för många drinkar, kommit försent till jobbet, blivit förkyld, gjort slut på pengar, ätit glass, tagit årets första dopp i en sjö & i havet, åkt linfärja som jag har kört (haha ta inte ordet kört för hårt), drömt mardrömmar, sett för många skräckfilmer, sovit för få timmar, gått runt i långklänning, köpt mig ett par nya converse, gjort sönder min iPhone, solat, fått bikinilinje,  och har bara mått allmänt bra, helt underbart faktiskt. Kanske tittar förbi här snart igen, så håll utkik mina godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0