don't lie to the girl of your life for the hoe of the night

Sitter just nu i bilen påväg mot helsingborg där jag skall tillbringa min helg. har haft bloggpaus eller något för har inte orkat eller haft något vettigt att skriva.. har egentligen inget vettigt att skriva nu heller, men tänkte bara meddela så att jag lever liksom.. Det har hänt en hel del det senaste, jag flyttar antaglien tillbaka till Göteborg i höst om jag hittar någon som vill byta med min lägenhet i Uddevalla, och som dom flesta vet har jag och andrée gjort slut, men vi är bästisar for lajf ♥♥ vilket passade oss båda mycket bättre tror jag, så nu när ni vet varför vi gjort slut så hoppas jag att jag inte kommer få hundratusen frågor till om varför. Ok? do u get it? good
och jo vet ni vad? går ju som sagt på diet, eller jag har faktiskt ätit idag men det får gå.. har gått ner 4 kg på en vecka, och 4cm runt om, så livet rockar ganska hårt
nästa vecka är planerad, planerar en vecka med en vecka som jag kommer minnas lika mycket som när jag sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0