Göteborg - Timbuktu

Landade i fina Göteborg i tisdags kväll, sov över med mina två favoriter, Amanda och Johanna. Såg på bästa Timbuktu som leverade till tusen, träffade gamla fina vänner och hade det braaaa! Bestämt vad jag skall hitta på på midsommar också, vilket antagligen blir smögen! Perfaa mhm
Landade i Uddevalla runt tolv igår natt och var ute på bus med Matilda och Julia vilket slutade med skogsklättring och ruschkana haha! Somnde sedan gott i min säng och har hört studenter sedan åtta imorse och jag är såååå avundsjuk på dom....

 

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0