SOMMARLOV

har inte haft tid, inte haft internet och ingen mobil att blogga med. min mobil har gått sönder och skall in på lagning så ah. mitt sommarlov kunde inte börja på något bättre sätt, fick firat det med underbara vänner i uddevalla, tog tåget med fint folk och åkte vidare till vad det nu hette, haha, vid havet i vilket fall.. sedan så var det midsommar i fredags och det firade jag med fina vänner, först hos rasmus, sedan till linda och sedan bergsklättring på daftö där jag träffade både nya och gamla vänner, sedan vidare till o2 och vips så hamnade jag i sängen bredvid min gos! kortfattat och bra, japppp
kan meddela att det inte kommer bli myclet uppdateringar men skall försöka med att uppdatera så mycket jag kan mina kära
kan även meddela att jag bor i mitt andra hem, tjooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0