Strömstad, Uddevalla, Göteborg?

Strömstad, Uddevalla eller Göteborg? Någonstans av dom ställena hamnar jag till hösten. Kan inte bestämma mig om jag skall bo kvar i Uddevalla, gå kvar mina två år i världens finaste klass eller om jag skall flytta tillbaka till fina Göteborg igen.. eller om jag kanske skaffar en lägenhet i stan i Strömstad istället för att bo ute i skogen? Men helt ärligt tror jag inte att jag kommer att orka pendla från Strömstad till Uddevalla varje dag, jag vill inte bo i Uddevalla för jag HATAR verkligen bokstavligt talat hatar den staden, vissa personer i den staden är att spy över (nej, jag drar inte alla över en kant), jag trivs inte i min lägenhet, men sedan om jag skall flytta till Göteborg måste eller måste och måste men, då kommer jag byta skola, antagligen till plus och samma linje, men vad jag har hört så är samhäll inte alls lika bra som det är i Uddevalla, jag kommer längre ifrån mamma och lillasyster och ah, alla har sina för och nackdelar. hm, svårt beslut......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0