I need someone who'd go through the thick and think with me, and not back out.

Lika snabbt som söndagen kom lämnade fredagen oss.. så här långt kom jag med mitt inlägg i söndags..
sitter just nu på spanskan och det har hänt en hel del denna helgen, var ute på bus i fredags, då det kom lite gott folk till mig. På lördag och söndagen jobbade jag. Igår var jag lite busig och tog hål i naveln och även på ett annat ställe.. ;)
Tackar även Gud för det fina vädret han gett oss den senaste veckan och hoppas att det håller i sig ett tag till!
Igår fick jag besök av några olika människor och somnade sedan bredvid gosen och vaknade lyckligtsvis upp med inte en så himla svullen tunga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0