if you can't make someone happy, let them be happy with someone else

Oavsett vad som hänt så kommer det alltid vara lite plats för dig i mitt hjärta. Ingen kommer någonsin att kunna ta det ifrån dig. Kom bara ihåg det.
Ligger just nu och natt tänker på högsta grad. Tänker lite på hur mycket mitt liv har förändrats på bara några få veckor. Hur många personer som jag tappat kontakt med och hur många som jag även kommit närmare. För en gångs skull så mår jag faktiskt bra, riktigt jävla bra. Innifrån och ut. Saknar att träna och måste komma igång med det på riktigt, då jag känner mig i behov av det plus att jag mår så mycket bättre. Sedan längtar jag så tills min lön på fredag så att jag kan boka utlandsresan. Är trött på skolan, men på något vis klarar jag den ändå, livet leker ganska så hårt just nu, tänkte bara meddela detta. Klockan slår även snart halv två och mina ögon börjar bli trötta så skall lägga mig ner för att sova, innan klockan ringer på halv åtta imorgon!
Sometimes someone has to hurt you deep enough for you to realize how better your life is without them in it
Natttiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0