The sad part is, once you finally let someone have you, they stop doing what it took to get you

animated gif maker
God kväll, då vissa personer i min närhet börjat klaga på att jag bloggar för lite, och jag faktiskt håller med en aning så tänkte jag att kan väl lika gärna slänga in ett inlägg nu. Sitter förtillfället just nu i soffan med ett glas oboy, lyssnar på lite musik och har tänt några ljus för att mysa till det lite extra. Hade sovmorgon till 12.20 som gjorde livet lite bättre, bestämde mig för att åka med Linda hem för att försöka börja med vårat projektarbete, vilket gick toppen. Kom en bit och hoppas nu på att snart vara klara, då det skall vara inne på fredag. Senare på kvällen så fick jag besök av två pojkar, Johan och Timmie, sedan dom lämnade mig har jag fått städat hela lägenheten och bara tagit det lugnt. Imorgon kommer min kära mamma på besök och sedan får vi se om jag stannar i uddevalla eller ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0