Till alla tjejer som säger att alla killar är likadana - öppna ögonen, inte benen

Sitter just nu på tåget påväg mot Strömstad. Är huuuuur trött som helst och höll på att missa tåget, så fick springa som en idiot till centralen..
Igår hade jag en lite förfest hemma hos mig, där det både var tårar och skratt, brustna hjärtan och lyckliga själar (HAHA poeten själv, mhm säger då det), runt elva vandrade vi alla ner till torget men försvann sedan åt olika håll, själv hamnade jag på pingvin med Andrée, Lukas, Tobias och Simon efter det var det bara jag och Simon kvar, så då bestämde vi oss för att åka till Äsperöd, dock var det inte så mycket att ha, så jag lyckades fixa skjutts ner till stan, en snäll pojke vid namnet Dennis betalade taxin och vi alla var lyckliga igen!
Efter ett besök på donken (som är en självklarhet) och massa prat med nytt folk så vandrade jag och tre andra söta små pojkar hem till mig för att sova! Och nu sitter jag här, trött som tusan, men livet fungerar ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0