you act like it's you against the world, but it's really just you against yourself

create animated gif
Sitter just nu på tåget och försöker skriva klart historian. Går dock inte så bra, men skall bli klar med den ikväll har jag bestämt.
Mådde inte alls bra idag, både psykiskt och fysiskt så stannade hemma och åkte med mamma till uddevalla för att hämta några få saker, så nu är jag på g till Strömstad igen, där jag kommer att tillbringar min natt.
Så fort jag anlätt till Strömstad skall jag gå och köpa färg med Mimmi och färga min fula utväxt. Antingen blir det rött igen eller brunt, får se vad som lockar mig mest när jag står där!
Nåväl, har inte haft tillgång till varken dator eller internet så skyller på det, då jag inte uppdaterat, hehe
Säger även tummen upp till det fina och varma vädret, helt galet, nästan så att jag borde åka till stranden och sola <33
Nåväl, ta det lugnt i vårvädret mina galna vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0