Life is not a movie, so stop waiting for someone to come around and write you a happy ending

Försov mig imorse, så sitter nu på tio tåget ner till skolan. Har sovit hemma hos mami nu i snart två veckor, helt underbart har det varit, även om jag har fått stått upp runt sex och ibland försovit mig, hehe
Om två veckor är det sommarlov, jag ligger efter med fyra läxor och får tillbringa min fredagskväll med det, eller om det blir söndagskvällen kanske 😉
Har även börjat på detoxdieten och skall gå på den i tre veckor, så vi får se hur resultatet blir sedan!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Vad är det för diet? Kan du inte berätta lite om den? :) gillar din blogg förövrigt!

2012-06-01 @ 09:21:22
URL: http://high.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0