Svar på tal!

KommentarTid
Nicole om Life is not a movie, so stop waiting for someone to come around and write you a happy ending:
Vad är det för diet? Kan du inte berätta lite om den? :) gillar din blogg förövrigt!
IP: 2.248.139.52
Svar; Hej! Det är faktiskt cambridge som jag går på, en pulverdiet, som man tar 3ggr per dag och som man kan hålla på med från en vecka till hur länge man vill, beroende på hur mycket man vill gå ner! Jag har smaken mintchoklad och tycker den smakar hur gott som helst. Man skall helst kombinera detta med träning, vilket jag faktiskt inte gjorde första veckan, men lyckades ändå gå ner 4kg. Vissa dagar var jobbigare än andra, och någon gång under veckan bytte jag ut en påse mot en måltid istället vilket funkade alldeles utmärkt! En veckas "kur" kostar 455:-
Sedan för att göra det hela lite lättare har jag köpt Detox, en utrensningsdricka typ som man dricker till detta, som gör det hela lättare! Man blandar 12ml med vatten och sedan dricker man det under dagen.
Hoppas du blev nöjd med ditt svar! :) & Tack så jätte mycket!
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Okej tack så mycket för ditt svar!

Ha det bäst du med :)

2012-06-02 @ 13:39:45
URL: http://high.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0